Klasyczny biznes
doładowany technologią
Jeśli prowadzisz tradycyjną działalność i działasz tylko lokalnie, również możesz skorzystać na postępie technologicznym. Jak? Poprzez umieszczenie wizytówki na Mapach Google.
Nie musisz nawet mieć własnej strony www, by w wirtualnym świecie zdobywać prawdziwych klientów zapewniających Twojemu przedsiębiorstwu realne przychody.
Wystarczy być widocznym w przestrzeni online. Po co?
Daj się odnaleźć
w Google Maps
Wciąż wiele codziennych spraw załatwiamy, osobiście odwiedzając jakieś miejsce. Tak jest m.in. w gastronomii, turystyce, handlu detalicznym, ochronie zdrowia czy usługach (kosmetyczka, fryzjerstwo, naprawy). Poprzez pinezkę na Mapie Google pokażesz klientom:
- gdzie znajduje się Twoja firma,
- czym się zajmuje,
- jak wygląda Twoja siedziba (z zewnątrz i wewnątrz),
- jak do niej dojechać (z opcją wysłania trasy na telefon),
- jak można się z Tobą skontaktować,
- w jakich godzinach pracujesz.
Opinie klientów
stanowią o sukcesie
Twojego biznesu
Bez względu na sposób prowadzenia działalności przemożny wpływ na decyzje zakupowe ludzi mają opinie o firmie. Konsumenci zanim wydadzą na coś pieniądze, chcą się dowiedzieć, co o danym lokalu / produkcie / firmie sądzą inni.
Z tego powodu wizytówka Google to świetny sposób na gromadzenie pozytywnych opinii o Twoim biznesie i pozyskiwanie nowych klientów.
W ramach wizytówki możesz też reagować na otrzymane oceny, odnosić się do komentarzy. Możesz też prowadzić komunikację z użytkownikami, odpowiadając na ich pytania dotyczące np. asortymentu, cen, dostępności usług. Im większa aktywność, tym lepiej. W ten sposób zwiększysz szanse na pojawienie się w top 3 wyników wyszukiwania na głównej stronie wyszukiwarki Google.
Moja firma Google 2.0
W ramach usługi Moja Firma w Google 2.0 możemy zająć się dla Ciebie:
Tworząc wizytówkę na Mapach Google i zarządzając nią, pomożemy Ci zadbać o wizerunek Twojego przedsiębiorstwa. Z naszym wsparciem dotrzesz do nowych odbiorców i zyskasz w ich oczach coś nieocenionego w biznesie – wiarygodność. Nie będziesz bowiem tzw. firmą-krzak.
Mamy dla Ciebie 3 pakiety
Różnią się one zakresem działań. Pakiet MINI zapewni Ci wszystkie aktywności niezbędne na start.
Dzięki Pakietowi BASIC Twoja wizytówka będzie uzupełniona o dział produktów i usług oraz do 20 słów kluczowych.
W Pakiecie PRO nasi content managerzy będą regularnie publikować wpisy na Twojej wizytówce.